25 mai 2009

A venit primavara

Desi as putea spune mai bine: a venit vara ... caldura s-a instalat cu maxime "interesante", cel putin pentru luna mai. Nu foarte interesante sunt minimele de peste noapte - dimineata simt ca este mai si nu iulie. Peste zi insa ... este un inceput de vara autentic ... peste 30 grade celsius in multe zile ... prea repede arde soarele. Insa natura se bucura din plin de soarele calduros si in putinele parcuri ale Bucurestiului se aduna o multime de lume.
Am iesit in cismigiu in ultimele saptamani sambata sau duminica si m-am bucurat de primavara si de soare, de verde si de o cafea placuta sorbita impreuna cu persoana iubita. Ceea ce mi-a bucurat ochii (mie si celorlalti vizitatori) au fost lebedele din iazul de linga izvorul lui Eminescu (nu va ganditi la mancat ceva lebede fripte ... gardienii sunt cu ochii pe voi).
Privelistea unor lebede negre este extraordinara, cu atat mai mult cu cat sunt si lebede negre si lebede albe. Contrastul culorilor este interesant ...
Tot parcul este viu, si pentru un iubitor de natura este placut sa vada cum totul traieste.
Am fotografiat lebedele, am incercat sa surprind natura in momentele ei vesele si am simtit cum totul ma relaxeaza si ma linisteste.
Multumesc draga mea, ca ma aduci de fiecare data in parcul in care ne-am gasit momentele de reverie in mijocul naturii intr-un Bucuresti aglomerat si chinuit (mult prea agitat). Tie iti dedic acest minunat moment surprins in Cismigiu.

Niciun comentariu: