25 aprilie 2009

De petrecere

Good old times ....
Vremea cand adunam gasca odata pe saptamana la carciuma. Vremea cand reuseam sa descarcam tensiunea unei munci psihice prin iesirile noastre de petrecere. Vremea cand ...
M-am simtit ca pe vremuri cand am reusit (nu eu ... dar ocazia a contribuit) sa ne adunam si sa ne simtim la petrecere ca si atunci cand plecam aproape dimineata dupa o noapte de dans, bauta si muzica (buna daca ma intrebi pe mine - gusturile .. stiti voi cum e cu ele).
Cred ca mai vreau ... oricum, ocazii mai apar, doar grupul sa mai poata.
Si tot ca pe vremuri am adunat cateva ipostaza, fotografii, amintiri. Stiu pe cineva care m-a boscorodit de multe ori pentru obiceiul meu ... dar daca asta ne ajuta sa ne amintim de momentele fericite ... de ce nu?
Cateva amintiri de data asta ... centrul atentiei ... Mona (doar a fost petrecerea ei). Alte roluri ... ceilalti petrecareti ... momentul ... candva in martie-aprile 2009. Enjoy!

Sarbatorita ....


Lumea se incalzeste pentru petrecere ...



Chiar si danseaza ... (Junior ... cred ca-ti rup picioarele)



Iar ... in final ... asteptand plecarea acasa ...

Niciun comentariu: